piątek, 24 marca 2017

Coś ode mnie chcesz? Bo sam za mało masz.
A gdzie byłeś ty, gdy nikt nie wierzył w nas?

                   Co ode mnie chcesz? - Trzech Króli




Dziś w ten pochmurny dzień zawitała do mnie taka ,,mini mini wiosna'', dotarła płyta Trzech Króli. Z tego wszystkiego, iż czas oczekiwania na nią bardzo mi się dłużył nawet nie byłam zła, że doręczyciel tak napieprzał dzwonkiem do drzwi, że obudził Bejbisie i nie chciała już iść spać.  

                       
                                  

  Płyta bardzo pozytywna już od pierwszego kawałka. Reasumując nie przypisałabym jej ani do stylu Soboty ani do Popka, Mateo wokalnie daje rade i robi klimat taki, że dla mnie to zupełnie coś nowego, chillout jednym słowem. Już ją słyszę przy grillu - rozmarzyłam się. Polecam.

                                                  


                                            Plakacik z autografami poleci w ramkę.

11 komentarzy:

  1. Jak widać każdy może zostać królem. Nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać każdy może zostać królem. Nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój gust muzyczny, ale każdy lubi coś innego. Ważne, że Tobie się podoba :) aż zrobiłaś mi smak na grilla :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak ja też już nie mogę doczekać się sezonu na grila:)
    Miło poznać kogoś kto mieszka w tym samym mieście co ja :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno miałaś niesamowitą ucztę muzyczną :)
    Sezon grillowy coraz bliżej.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać wiosny 😏

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Darek bardzo go lubi a ja np nie mogę słuchać :P na grilla mam smak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka nie dla mnie, ale wiem jak nowa płyta ulubionego muzyka/muzyków może poprawić humor ;) Ja nowy album Eda męczę nieprzerwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przesłuchać tą płytę, bo nie kojarzę tych kawałków

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę tych piosenek, ale z chęcią ich posłucham :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń