czwartek, 16 marca 2017

Mówisz, że znasz jutro Ty gdy
Głosy w Tobie nie ucichły
Każdy kocha być naiwny
Nigdy nie mów nigdy

                             Nigdy Nie Mów Nigdy - Popek, Sobota, Mateo




Nie ma to jak drobne przyjemności. 27.01.2017 dokonałam zakupu preorderu Trzech Króli i teraz czekam na ten dzień gdy Popek, Sobota i Mateo zapukają do mych drzwi i wskoczą na głośniki. Premiera już 24 marca. Czekam jak za dawnych lat  na Szerokobarczystego, aż przyjedzie trzy godziny spóźniony na umówioną randkę. Podekscytowana słucham Nigdy Nie Mów Nigdy.






 

14 komentarzy:

  1. aż 3 godziny?!
    A jeśli chodzi o muzykę to jakoś nie słucham Polskich wykonawców. Czasami weźmie mnie na Sulina, Grubsona, Sitka czy Zbuka, ale to tylko czasami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sulin!!! W mojej glowie jest duzo o nim, kiedys to tutaj przeleje:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie drobne przyjemności ;) Już jakiś czas nie robiłam sobie takich prezencików. Chyba trzeba nad czymś pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak prezent samej sobie, prawda? ;)

      Usuń
  3. "Nigdy nie mów nigdy " - to moje motto, od zawsze na zawsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to trudne motto by się go mocno trzymac:)

      Usuń
  4. Drobne przyjemności - tylko one mogą umilić nam każdy dzień :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słucham ich piosenek ;) Trochę nie mój klimat.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt to trzeba lubić:) dziękuje za komentarz

      Usuń
  6. Trzeba zawsze doceniać te drobne przyjemności, bo właśnie ich jest najwięcej w naszym życiu :)
    Niesamowitych muzycznych doznań życzę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej się cieszyć z małych rzeczy :) Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń