czwartek, 21 maja 2015

Zanim będzie za późno
Zanim zginę na próżno
Zanim los każe usnąć
Ja nie czekam, nie czekam, nie czekam na jutro...

                                                      B.R.O Jutro


    Z zamiarem pisania bloga borykałam się już kilka lat, nigdy nie było jednak wystarczającej motywacji. Dziś z rana znalazłam, po usłyszeniu tego kawałka o magicznej krainie jaką jest ,,jutro'' postanowiłam już nie czekać kolejnego dnia (roku) na stworzenie bloga, tylko zacząć dziś, zanim będzie za późno...
   Blog ma mieć charakter livestylowy powiązany z moją ukochaną muzyką, która również jest przecież taka życiowa, niekoniecznie kolorowa jak dorosłość, która mnie rozczarowała stąd tytuł bloga Nie chcę już być dorosła.
    Co z tego mojego pisania wyniknie, czy ten wpis zostanie na dnie internetu, czy ten kawałek B.R.O JUTRO będzie mi przypominał aby to kontynuować czy znienawidzona dorosłość mnie pochłonie i nie będzie czasu... Sama jestem ciekawa.
  

2 komentarze:

  1. Nie zwlekaj z niczym. Realizuj swoje pomysły i marzenia. Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz również życzę Ci powodzenia do dalszego prowadzenia bloga, ja też od jakiegoś czasu się zbierałam do założenia własnego bloga, ale w końcu powstał i mam nadzieję że uda mi się dotrzeć do wielu ludzi. Co do dorosłości to racja - nie jest taka fajna i wspaniała jak nam się wydawało kiedyś gdy byliśmy mali, ale taka jest kolej rzeczy niestety nie zatrzymamy czasu ani też nie cofniemy go

    OdpowiedzUsuń